Zapewniamy kompleksową obsługę informatyczną oferując:
Helpdesk IT jest pierwszą linią pomocy i wsparcia codziennej pracy użytkowników systemu informatycznego oraz opieki nad sprzętem komputerowym i urządzeniami peryferyjnymi.
Zakres usług:
- pomoc zdalna lub z dojazdem – w zależności od potrzeb
 - serwis stacji roboczych
 - pomoc w wyborze, zakup i instalacja sprzętu komputerowego
 - relokacje sprzętu IT firm, biur i działów
 - dobór, instalacja i przywracanie systemu operacyjnego
 - doradztwo w doborze i instalacja oprogramowania
 - konfiguracja sieci, dostępu do Internetu i poczty e-mail
 - instalacja i aktualizacja oprogramowania systemowego, użytkowego, antywirusowego
 - zabezpieczenie stacji roboczych i ochrona danych (backup, szyfrowanie danych)
 - bieżąca obsługa, instalacja i naprawa systemów operacyjnych (Windows, Mac OS, Linux)
 - rozwiązywanie problemów z aplikacjami biurowym
 - diagnostyka i wykonanie drobnych napraw
 - przekazywanie sprzętu do serwisu producenta i jego
odbiór, procesowanie naprawy/wymiany sprzętu - instalacja oprogramowania użytkowego
 - diagnostyka urządzeń peryferyjnych
 - wsparcie i rozwiązywanie problemów z urządzeniami peryferyjnymi (drukarki, monitory, skanery, projektory)
 - prowadzenie ewidencji sprzętu IT
 - zarządzanie licencjami i weryfikacja legalności oprogramowania
 - szyfrowanie dysków, urządzeń przenośnych
 
Administracja serwerami. Naszym celem jest zapewnienie klientom ciągłości pracy i stabilności systemów informatycznych.
Zakres usług:
- administracja systemami Microsoft Windows oraz Linux
 - administracja serwerami i utrzymanie ciągłości pracy serwerów
 - stały monitoring i optymalizacja zagrożeń w celu unikania awarii i przestojów w pracy firmy
 - stały nadzór nad wydajnością systemów
 - aktualizacja systemów operacyjnych
 - zapewnienie sprawności podstawowych usług systemowych
 - zarządzanie usługami katalogowymi Active Directory, serwerami plików
 - zarządzanie kontami użytkowników, tworzenie grup i reguł w Active Directory
 - zarządzanie GPO
 - zarządzanie rolami DNS, WDS, WSUS, WWW, FTP
 - monitoring ciągłości działania aplikacji i usług
 - konfiguracja usług
 - optymalizacja wydajności systemów
 - zabezpieczenie serwerów
 - migracja serwerów
 - wirtualizacja serwerów
 - monitorowanie stanu zasilania
 - monitorowanie stanu urządzeń UPS
 - konfiguracja i zarządzanie backupami
 - zarządzanie hipervisorami i maszynami wirtualnymi
 - administrowanie systemami pocztowymi (Microsoft, Google)
 
Infrastruktura sieciowa. Niezawodna i szyba sieć to niezbędny element infrastruktury IT. W ramach obsługi sieci komputerowych zapewniamy:
- Projektowanie i budowę sieci LAN/WAN
 - Zarządzanie urządzeniami aktywnymi i sieciami LAN/WAN (router, switch, firewall, systemami łączności bezprzewodowej).
 - Konfiguracja tuneli VPN
 - Stały nadzór nad obciążeniem i wydajnością sieci.
 - Dostarczanie, instalację, konfigurację oprogramowania niezbędnego do wydajnego funkcjonowania sieci.
 - Testy penetracyjne aktualnej infrastruktury sieciowej
 - Wdrożenie bezpiecznej konfiguracji urządzeń.
 
Szkolenia. Posiadamy doświadczenie oraz kwalifikacje pedagogiczne niezbędne do prowadzenia szkoleń z zakresu systemów i sieci komputerowych oraz szeroko rozumianego bezpieczeństwa IT.